Bednicí vozík pro stavbu mostu Soběslav
Předmětem zakázky bylo provedení statického výpočtu bednicího vozíku pro stavbu mostu Soběslav - Doubí.
Konstrukce vozíku je navržena jako prutová prostorová konstrukce ze systémových prvků zákazníka.
Statický výpočet se věnoval dvou základním provozním fázím vozíku - fázi během betonáže i fázi během posunu bednícího vozíku. Během pojezdu se konstrukce pohybuje na integrovaných kolejnicích, při betonáži je konstrukce bednění pomocí táhel ustavena v požadované poloze. Takto byla provedena betonáž celého 855 m dlouhého silničního mostu.
Dále se výpočet zabývá konstrukčními detaily a přípoji.
Projekt: Modernizace trati Veselí n. L - Tábor - II. část, úsek Veselí n. L. - Doubí u Tábora, 2. etapa Soběslav - Doubí; SO 52-20-02 - MOST V KM 65,422
Zákazník: PERI, spol. s r.o. - bednění lešení služby