Bednicí vozík pro stavbu mostu Soběslav
Předmětem zakázky bylo provedení statického výpočtu bednicího vozíku pro stavbu mostu Soběslav - Doubí.
Konstrukce vozíku je navržena jako prutová prostorová konstrukce ze systémových prvků zákazníka.
Statický výpočet se věnoval dvou základním provozním fázím vozíku - fázi během betonáže i fázi během posunu bednícího vozíku. Během pojezdu se konstrukce pohybuje na integrovaných kolejnicích, při betonáži je konstrukce bednění pomocí táhel ustavena v požadované poloze. Takto byla provedena betonáž celého 855 m dlouhého silničního mostu.
Dále se výpočet zabývá konstrukčními detaily a přípoji.
Projekt: Modernizace trati Veselí n. L - Tábor - II. část, úsek Veselí n. L. - Doubí u Tábora, 2. etapa Soběslav - Doubí; SO 52-20-02 - MOST V KM 65,422
Zákazník: PERI, spol. s r.o. - bednění lešení služby
![Detail závěsu posuvného lešení](https://35c3e441d2.clvaw-cdnwnd.com/6ab16ca87769e3120a3bdd5b610d2eb7/200000338-1e4ae1e4b0/zaves.jpg?ph=35c3e441d2)
![Detail závěsu](https://35c3e441d2.clvaw-cdnwnd.com/6ab16ca87769e3120a3bdd5b610d2eb7/200000339-1691016913/zaves2.jpg?ph=35c3e441d2)
![Montáž bednicího vozíku](https://35c3e441d2.clvaw-cdnwnd.com/6ab16ca87769e3120a3bdd5b610d2eb7/200000313-78c8378c85/IMG_20200915_152127.jpg?ph=35c3e441d2)
![](https://35c3e441d2.clvaw-cdnwnd.com/6ab16ca87769e3120a3bdd5b610d2eb7/200000314-994f3994f5/IMG_20200916_103546.jpg?ph=35c3e441d2)